Кафедра педагогіки, теорії та методики початкової освіти провела круглий стіл та обговорила нововведення до законів про освіту - Факультет педагогічної освіти, менеджменту і мистецтва

Кафедра педагогіки, теорії та методики початкової освіти провела круглий стіл та обговорила нововведення до законів про освіту

Факультет педагогічної освіти, менеджменту і мистецтва > НОВИНИ ФАКУЛЬТЕТУ > Новини факультету > Кафедра педагогіки, теорії та методики початкової освіти провела круглий стіл та обговорила нововведення до законів про освіту

27 січня 2020 р. о 11:00 в 428 аудиторії (аудиторія Нової української школи, яку нещодавно було обладнано на педагогічному факультеті) членами кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти було проведено круглий стіл, присвячений обговоренню законів України «Про вищу освіту» та «Про загальну середню освіту». Актуальність проведення круглого столу зумовлено тим, що нещодавно до цих законів було внесено суттєві зміни, які є надзвичайно актуальними для наших студентів і викладачів.

У круглому столі взяли участь кандидат педагогічних наук, доцент Валентина Васенко; кандидат педагогічних наук, доцент Людмила Красюк; кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Форостюк;  кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Калюжка; старший викладач Валентина Панченко; викладач Віталій Форостюк; викладачка Людмила Мельниченко, а також декан педагогічного факультету, кандидат педагогічних наук, професор Наталія Ігнатенко та її заступник з навчальної роботи, кандидат історичних наук Юлія Бардашевська.

У ході засідання його учасниками були розглянуті нововведення в кількох важливих напрямах, серед них: вимоги до керівників закладів вищої освіти; ліцензування; дуальна освіта; міждисциплінарність та дотримання академічної доброчесності; рівний доступ до якісної освіти; механізми затвердження індивідуального навчального плану учня; вільний вибір навчальних предметів; посилення учнівського самоврядування; педагогічна свобода вчителя; запровадження педагогічної інтернатури; розширення можливостей для професійного зростання вчителя та фінансова автономія школи.

Присутні звернули увагу на той факт, що віднині крім результатів зовнішнього незалежного оцінювання, при вступі враховуватиметься і бал за мотиваційний лист, написаний абітурієнтом. Відомо, що цей лист абітурієнти писатимуть до основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання, а результати написання розміщуватимуться на сайті вишу. У листі будуть вказані причини, чому абітурієнт хоче вступати саме до цього закладу вищої освіти, на той чи інший напрям підготовки. Проте зазначимо,  що це нововведення поки що не є обов’язковим, а листи виші будуть запроваджувати на власний розсуд вже з 2021 року.

Крім того, нововведення до законів розширюють можливості вступу для учасників бойових дій, передбачають збільшення відповідальності для студентів за недотримання академічної доброчесності, передбачають упровадження педагогічної інтернатури для молодого вчителя.

У підсумку заходу було зазначено, що обговорені зміни мають бути враховані при підготовці майбутніх вчителів закладів початкової освіти.

 

Прес-центр кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти

Перейти до вмісту